high_res

Spot onze ‘woonwens’ car!

Een ‘exclusief’ marketing-verhaal.

Onze vlag om te tonen dat we actief op zoek zijn naar hét droompand van een ‘Private Member’!

Om de zoektocht van onze ‘Private Member’ actief kracht bij te zetten hebben we onze wagen laten wrappen. Volledig in onze herkenbare huisstijl.

Een stijlvolle wrapping, volledig in de 1stQ Private Member® huisstijl. Herkenbaar en toch subtiel !

seeyou_belgium

Deze auto wordt ‘exclusief” ingezet om op zoek te gaan. Met als doel het realiseren van de woondromen van Private Members. U zal hem dus niet zien rijden voor andere doeleinden.

Het ‘nieuwe’ normaal

We zijn 2021. Een jaar waar er een ‘stijlbreuk‘ is ontstaan bij het welkom heten van mensen. Handen schudden werd omgedoopt tot ‘elleboogjes’ geven.

2021 is meteen ook het jaar waarin we 1st Quality haar 10-jarig bestaan viert. Gestart in 2011 met als uitgangspunt ‘geen klassiek‘ makelaarsverhaal te schrijven.

Geen te koop borden in het straatbeeld, geen vitrines. Wel een ‘private‘ office. Een huiselijke, vertrouwelijke omkadering in alle discretie.

Met de komst van onze ‘woonwens’-wagen, geven we zichtbaarheid aan onze ‘exclusieve‘ aanpak. Het 1stQ Private Member®-concept.

Een persoonlijke aanpak met een absolute meerwaarde voor zowel eigenaar als kandidaat-koper. Een doorbraak met ‘impact‘ op vlak van vastgoed.

Want doorheen de jaren hebben we begrepen dat in de leefwereld van onze klanten géén tijd beschikbaar is om rustig te gaan kijken naar klassieke vitrines. Noch om tussen ‘9-to-5‘ binnen te springen op een kantoor.

Laat staan dat ze in hun kostbare vrije tijd zelf de auto instappen. Op speurtocht naar het pand van hun dromen.

En daar maken wij nu nét het verschil met 1stQ Private Member®.

Een uniek & geregistreerd concept waarbij we gebruik van een originele tool: de ‘RealtyDreamer®’.

Via deze tool kunnen kandidaat-kopers een perfect beeld schetsen van hun droompand. Eigenaars, op hun beurt, zijn in staat in een aantal ‘clicks’ hun ideale koper te vinden. Dé ‘match’ tussen hun eigendom en onze ‘Private Members’.

Wij gaan zélf op zoek!

De vastgoedmarkt blijft zich vasthouden aan ‘automatisatie‘.

Karakter, ziel, persoonlijkheid, sfeer, warmte, gezelligheid, …Welk ‘gevoel‘ zoekt een koper in het pand van zijn dromen?

Een ‘beleving‘ die men geenszins kan automatiseren. In géén enkele database!

Nét daarom nemen wij de tijd om ‘gratis & geheel vrijblijvend’ naar de woondroom van kandidaat-kopers te luisteren. Daarna gaan we effectief aan de slag met hun ‘woonwens‘.

Let wel, we zijn uiterst discreet. En geven géén enkele persoonlijke informatie vrij over onze ‘Private Members’. Dat is onze ‘verbintenis‘.

Maar u zal ons zowel offline als online spotten!

Wil je graag meer weten over het "1stQ Private Member®”-concept?

  • Door op "Let's Meet" te klikken ga ik akkoord met het privacybeleid waardoor ik toesta dat 1stQ Private Member® mij contacteert voor een afspraak.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Lees ook