1stQuality-2802

Op zoek naar de ‘klik’ in een woning.

De ‘klik’ zorgt voor een pure verbinding.

Met het ‘1stQ Private Member®’ – concept schrijven we een compleet ander verhaal.

Een verhaal waarbij we hoofdzakelijk op zoek zijn naar de ‘klik‘. Een klik met de eigendom. En de ‘klik‘ met de klant zelf.

Home is not a place, it’s a feeling.

Caroline & Stefan

Elk huis heeft zijn eigen ‘uniek‘ karakter. Het is deze persoonlijkheid waar u op slag verliefd op wordt. Een ‘emotie‘ die u overvalt.

Love @1st sight!

Het ‘gevoel‘ dat u instant heeft. Vanaf de allereerste minuut dat u er bent. Een ‘beleving‘ die u vaak niet meteen online ervaart.

Op het internet wordt u overstelpt door vastgoed portalen. De zogenaamde websites waar u kan scrollen doorheen het aanbod.

Het ene zoekertje al mooier ‘in de markt’ geplaatst dan het andere. Realistisch, maar soms ook helemaal ver weg van de échte situatie.

U mag er dus van uit gaan dat het eerste contact met uw mogelijke nieuwe “droomwoning” online zal plaatsvinden.

Snorrend doorheen de vele foto’s waar u op basis van het eerste beeld beslist om al dan niet door te klikken. Op zoek naar de ‘klik’ in de verdere reportage.

Hét droompand vinden vraagt dus vaak een grote inspanning. Het is een zoektocht die vaak een hele tijd in beslag neemt.

Geheime‘ Markt?

Vaak hebben we het gevoel dat we ‘naast‘ het aanbod grijpen. Dat er panden verkocht worden zonder dat we het ‘wisten‘.

Wanneer u zoekt naar een woning die nét dat ietsje anders is dan de doorsnee woningen, dan gaat dit ‘verhaal‘ u niet onbekend in de oren klinken.

Immers de vastgoedwereld kent vandaag een ‘stijlbreuk‘. Meer en meer verkopers zijn vragende partij om hun eigendom op een discrete manier in de markt te plaatsen. Maar waarom dan juist?

  • Het is niet fijn dat hun leefwereld ‘open & bloot‘ met de hele wereld wordt gedeeld;
  • Ze willen weten wie er bij hen over de vloer komt alvorens een plaatsbezoek wordt gepland. Het ‘verwachtingspatroon‘ van de potentiële koper moet gekend zijn;
  • Vastgoed wordt vandaag meer en meer gekocht op het gevoel en de persoonlijkheid dat het pand ademt. Deze ‘beleving‘ kan je niet alleen op beeld overbrengen.

Daarom schrijven wij een ‘ander verhaal‘ en bewandelen vaak eerst het pad met de kandidaat-koper!

  • We informeren naar de ideale ‘woonomgeving‘;
  • We peilen naar de specifieke ‘bouwstijl‘ van het droompand;
  • We luisteren naar de ‘woonstijl‘ die best aansluit bij de persoonlijkheid van de koper;
  • En we duiken dieper in de ‘leefwereld‘ op vlak van werk & vrije tijd om inzicht te krijgen.

Het is onze manier om beide partijen bij te staan in hun zoektocht!

In dé zoektocht naar de ‘ideale’ koper. Maar ook in de zoektocht naar hét droompand.

Omdat het over een ‘gevoel‘ gaat.

Wil je graag meer weten over het "1stQ Private Member®”-concept?

  • Door op "Let's Meet" te klikken ga ik akkoord met het privacybeleid waardoor ik toesta dat 1stQ Private Member® mij contacteert voor een afspraak.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Lees ook